Să vă povestesc cum fu la dentist


teeth-whiteningGata fraților, de mâine nu mai fac teren la televiziune. Nu mai bag știri de la groapa de gunoi, de la creieri pe asfalt sau alte derivate care, de ce să nu recunosc, îmi întorc stomacul pe dos, dar nu vomit pentru că e stomac tare, trecut prin multe. Nu, de mâine… prezint știrile! Cum Iosa, de ce, ce s-a întâmplat? Totul a început cu o vizită la dentist…

Serios acum, tocmai ce am revenit de la dentist. Am două măsele ce trebuie reparate serios, că sunt varză serios. În fine, a pus otravă, crapă ce-i de crăpat prin canale și săptămâna viitoare continuăm cu curățarea și plombarea. Buuuun. Având în vedere că am terminat repede astea două aplicări de medicament, doamna doctor a zis să facem și un detartraj, că nu ar strica asta. Buuuun. Și ne punem, și vââââj, și scuipă, și vââââj, și clătește, vââââj drace vââââj vreo 40 de minute. Nu a durut, să nu mă înțelegeți greșit, dar eu sunt speriat de durere, puțin ipohondru și de-aia redau așa experiența. A durut mai mult să pună medicamentul ăla în canale decât asta, care practic nu a durut… deloc. Dar ipohondru, se înțelege… În fine, după ce termină îmi zice „gata, ai scăpat” și îmi aduce o oglindă oglinjoară mică și zice să mă uit în ea.

Băi nene, am început să râd. Nu îmi venea să cred că ăia sunt dinții mei din oglindă. Mi-am făcut CRUCE pe scaun, după care am început să zâmbesc și așa am și plecat acasă, cu un mare zâmbet pe buze. De fapt nu era pe buze, era pe toată gura, cu dinții parcă acum puși la vedere, de-al dracului, să îi vadă lumea. Bine, nu i-a văzut nimeni, că era noapte, doar mama, care a fost cu mine, că ipohondru, și care tot zicea să nu mai râd ca boul în Unicarm că se uită lumea.

A costat și puțin, însă rezultatul este… ireal. Am căutat butonul de la oglindă, că eram sigur că era un ecran mic care ascundea o poză cu o dantură mortală. Asa că, dacă vreți să scăpați și de infecții, și de dureri și de miros urât în gură, mergeți de vă dați jos piatra de pe dinți și pa, dați o dată pe an un ban dar zâmbiți… la televizor, în cazul meu. Bine, nu cred că o să mă lase… Io întreb, dar nu cred…

A, și încă ceva, foarte important: După detartraj, apă de gură, ață dentară și cel puțin de două ori pe zi spălați dinții, că altfel se pune la loc piatra aia nesuferită. Sănătate!

Un gând despre „Să vă povestesc cum fu la dentist

Comentezi?